مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 11:422022-06-15اقتصادي

هشدار؛ آب مشترکان بدمصرف کرمانشاهی از ابتدای تیرماه قطع خواهد شد


معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: آب 5.

5 درصد از مشترکان بد مصرف استان که بیش از دو برابر الگو، آب مصرف می کنند، - پیمان رضایی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: متأسفانه منابع آبی استان با توجه به کاهش بارندگی ها طی چند سال گذشته، با چالش جدی مواجه شده است.

وی ادامه داد: در این راستا با توجه به دستورات ابلاغی از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از ابتدای تیرماه مشترکانی که بیش از دوبرابر الگو مصرف کنند، برخورد خواهد شد.

 معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه الگوی مصرف آب به ازای هر خانوار در استان را 15 متر مکعب در ماه عنوان کرد و افزود: اگر مصرف مشترکان به 30 مترمکعب و بالاتر برسد، آب آن ها قطع خواهد شد.

وی با اشاره به شناسایی 5.

5 درصد از مشترکان پُر مصرف در استان، گفت: طی دو سه روز آینده با کسب اطلاعات مصارف، ابتدا از طریق قبض یا پیامک اخطارهای به آن ها داده می شود که بد مصرف هستند در صورت عدم توجه از ابتدای تیرماه، آب شرب این دسته از مشترکان به مدت دو تا پنج ساعت در زمان اوج مصرف، قطع خواهد شد و در صورت تکرار به صورت روزانه و در نهایت به صورت کلی قطع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار؛ آب مشترکان بدمصرف کرمانشاهی از ابتدای تیرماه قطع خواهد شد

هشدار؛ آب مشترکان بدمصرف کرمانشاهی از ابتدای تیرماه قطع خواهد شد