موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 14:172022-06-15اقتصادي

اطلاعیه جدید بانک ملی برای جبران خسارت مشتریان


روند تحویل اسناد صندوق های اجاره ای مورد سرقت شعبه دانشگاه بانک ملی ایران در شعبه هفتم تیر این بانک آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روابط عمومی بانک ملی ایران اعلام کرد: روند تحویل محتویات صندوق ها مرحله به مرحله پیش خواهد رفت و از آنجایی که تشخیص صاحبان اسناد و مدارک با نام های مشخص، انجام گرفته، تحویل اسناد مثبته قابل احراز آغاز شده است.

در این زمینه یحیی حبیبی، رییس اداره امور شعب مرکزی بانک ملی گفت: در زمینه قول بانک ملی به مشتریان برای تحویل اموال مسروقه در اسرع وقت، تحویل اسناد و مدارک مثبته قابل احراز از صبح روز (سه شنبه 24 خرداد 1401) آغاز شده است و با همکاری و صبوری مشتریان بانک، فضایی آرام و به دور از هیچ چالشی بر این روند حاکم است.

حبیبی ادامه داد: برای انجام هرچه سریع تر و دقیق تر امور، فعالیت همکاران بانک به ساعات اداری محدود نبوده و کار به صورت 24 ساعته انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به این که از توانمندی های همه کارکنان بانک بهره گرفته شده، اظهار کرد: تفکیک کالاها و تحویل اسناد و مدارک قابل احراز با دستور دستگاه قضا در حال انجام است و امیدواریم هر چه سریع تر وارد مراحل بعدی تحویل اموال شویم.

رییس اداره امور شعب مرکزی بانک ملی تصریح کرد: تک تک مراحل تحویل اموال مسروقه به مشتریان خسارت دیده از سرقت، با تصمیم دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه جدید بانک ملی برای جبران خسارت مشتریان

اطلاعیه جدید بانک ملی برای جبران خسارت مشتریان