مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 15:422022-06-15اقتصادي

فروش سرمایه های شهر تبریز/ تبدیل خانه ها به مدارس غیرانتفاعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی اقدم رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تبریز، بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تبریز اظهار کرد: یک موضوع مهم که چندین جلسه است اعضای شورا به ویژه اعضای کمیسیون به آن ورود پیدا کرده، بحث وضعیت موجود و نحوه تحقق کاربری های عمومی مصوب طرح های جامع و تفصیلی است.

وضعیت نامطلوب سرانه ورزشی در تبریز وی افزود: یکی از موضوعات مهم در بحث کاربری های عمومی مصوب طرح های جامع و تفصیلی به کاربری های ورزشی مربوط می شود، واقعیت این است که سرانه ورزشی در شهر تبریز وضعیت نامطلوبی داشته که امید است با اقدامات مدیریت جدید این وضعیت بهبود یابد.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اصلی ترین نهادهایی که به امور کاربری ها رسیدگی می کند اداره کل  راه و شهرسازی بوده و توسعه شهری در دست این مجموعه است و باید کم و کیف تمام اقدامات از طریق این مجموعه ارزیابی شود.

بابایی اقدم گفت: برای ما دو موضوع مهم در این حوزه اهمیت دارد، یکی اینکه وقتی سرانه ای در نظر گرفته می شود به دلیل این است که مردم در رفاه و آرامش باشند، دوم هم بلاتکلیفی صاحبان املاکی بوده که کاربری آنها لکه گذاری شده ولی تکلیفشان مشخص نشده است و این افراد به  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش سرمایه های شهر تبریز/ تبدیل خانه ها به مدارس غیرانتفاعی

فروش سرمایه های شهر تبریز/ تبدیل خانه ها به مدارس غیرانتفاعی