مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 09:022022-06-16سياسي

علیرضا عباسی با نماینده، ولی فقیه در سازمان جهاد سازندگی دیدار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت سالروز صدور فرمان حضرت امام مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی و تبریک هفته جهاد سازندگی، عباسی با حجت الاسلام ربانی نماینده محترم، - به مناسبت سالروز صدور فرمان حضرت امام مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی و تبریک هفته جهاد سازندگی، عباسی با حجت الاسلام ربانی نماینده، ولی فقیه در جهاد سازندگی دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت سالروز صدور فرمان حضرت امام مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی و تبریک هفته جهاد سازندگی، عباسی با حجت الاسلام ربانی نماینده محترم، ولی فقیه در جهاد سازندگی دیدار کرد.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی بیان کرد: در این دیدار ضمن تاکید بر دمیدن روح امیدواری در جامعه از طریق به کارگیری مدیران پاکدست، فسادستیز و توانمند، بر حفظ روحیه جهادی و انقلابی در مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در جهت حل مسائل اساسی کشور بخصوص در موضوعات مربوط به امنیت غذایی گفتگو شد.

وی خاطرنشان کرد: در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر دانش بنیان کردن کشاورزی و خودکفایی در محصولات اساسی کشاورزی تبادل نظر گردید و آمادگی نمایندگان کمیسیون کشاورزی مجلس برای کمک در راستای رسیدن به این اهداف در دولت انقلابی اعلام گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا عباسی با نماینده، ولی فقیه در سازمان جهاد سازندگی دیدار کرد

علیرضا عباسی با نماینده، ولی فقیه در سازمان جهاد سازندگی دیدار کرد