مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 09:522022-06-16اقتصادي

ساخت دو مجتمع تولید گلیم با اعتبار130 میلیارد تومان در سیرجان


با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، چندین طرح صنایع دستی در سیرجان کلنگ زنی و مورد بازدید قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان در سفری یکروزه به شهرستان سیرجان از مجموعه تولید گلیم روح الامینی و کارگاه کاربافی محمود آباد این شهرستان بازدید کرد  فریدون فعالی به مجموعه تولید گلیم روح الامینی که در شهرک صنعتی بلورد سیرجان در حال ساخت است اشاره کرد و گفت: این کارگاه در زمینی به مساحت حدود 5 هزار مترمربع و در دو فاز ساخته شده که در فاز اول 18 میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود.

 فعالی بیان کرد: از اعتبار مذکور 10میلیارد تومان سهم آورده سرمایه گذار بوده و 8 میلیارد دیگر نیز تسهیلاتی است که از محل تبصره 18 به این مجموعه تعلق خواهد گرفت و در حال حاضر سرمایه گذار برای دریافت این تسهیلات در مرحله اخذ قرارداد با بانک عامل است.

وی با اشاره به اینکه در فاز اول به صورت مستقیم برای 100 نفر شغل ایجاد می شود افزود: برای توسعه طرح مذکور حدود 60 میلیارد تومان در نظر گرفته شده و در پایان کار این مجموعه تولید گلیم 400 نفر را مشغول به کار خواهد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان در ادامه از احیای رشته هنری کاربافی سیرجان خبر داد و گفت: کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دو مجتمع تولید گلیم با اعتبار130 میلیارد تومان در سیرجان

ساخت دو مجتمع تولید گلیم با اعتبار130 میلیارد تومان در سیرجان