مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 10:372022-06-16اقتصادي

تأمین برق و آب مهم ترین مشکلات شهرک صنعتی رازی شهرضا است


فرماندار شهرضا با بیان اینکه صنایع شهرک رازی شهرضا با مشکل آب روبه رو هستند، گفت: یکی از مهم ترین مشکلات این شهرک تأمین برق است و نیاز است تأمین برق در شهرک اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، سید امیر جعفری، فرماندار شهرضا صبح امروز در مراسم بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از شهرک صنعتی رازی با بیان اینکه ظرفیت های حوزه فرهنگ و هنر، صنعت، کشاورزی و منابع انسانی در شهرضا مغفول واقع شده است، اظهار داشت: شهرک صنعتی رازی یکی از بزرگ ترین شهرک های صنعتی استان است.

وی با بیان اینکه در شهرک رازی صنایع بسیاری وجود دارد به شکلی که برای توسعه آن مشکل زمین داریم، افزود: مزیت شهرک رازی شهرضا قرار گرفتن در کنار جاده ترانزیتی شمال به جنوب کشور است و با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی منطقه ویژه اقتصادی شهرضا مقابل شهرک رازی تمام مجوزهای آن اخذ شده و برای طرح در شورای مناطق آزاد تجاری کشور رفته است، اگر راه اندازی شود یک ظرفیت خوب برای شهرک فراهم می شود.

جعفری با بیان اینکه این شهرک حدود 648 واحد صنعتی دارای مجوز بهره برداری دارد که از این تعداد 380 واحد فعال است، گفت: شهرک رازی حوزه های مختلف صنایع غذایی، شیمیایی، فلزی، برق و الکترونیک را در خود جای داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین برق و آب مهم ترین مشکلات شهرک صنعتی رازی شهرضا است

تأمین برق و آب مهم ترین مشکلات شهرک صنعتی رازی شهرضا است