مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 11:272022-06-16سياسي

توزیع 18 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زاهدان


18 سری جهیزیه و 50 بسته معیشتی به همت گروه جهادی شهید رحمان رمضانی و تیپ نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی به نوعروسان نیازمند زاهدان اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، با حضور مسؤولان امروز 18 سری جهیزیه به همت گروه جهادی شهید رحمان رمضانی و تیپ نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی به نوعروسان نیازمند سیستان و بلوچستان اهدا شد.

فرمانده تیپ 110 نیروهای مخصوص سلمان فارسی در این مراسم اظهار کرد:  خیری به زیاد پرداخت کردن نیست وقتی به گنجشک هم غذا می دهیم کار خیر است همه باید انفاق و احسان را یاد بگیریم، هر کدام در حد وسع خود باید برای کمک به هم نوع تلاش کنیم.

سردار حسین الماسی افزود: در آیات و احادیث، بسیار بر احسان و انفاق تاکید شده است که اگر سرلوحه کار قرار دهیم برکت در زندگی مان جاری میشود.

وی بیان کرد: این 18 سری جهیزیه به همت خانواده شهید رحمان رمضانی تامین شده و علاوه بر این موارد توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان مناطق محروم نیز توسط این خانواده خیر و نیکوکار انجام شده که بسیار ارزشمند است.

فرمانده تیپ 110 سلمان فارسی خطاب به بانوان گفت: حضرت زهرا (س) را الگو قرار داده و خانه داری را در کنار هر شغلی که دارند، در اولویت قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 18 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زاهدان

توزیع 18 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زاهدان