مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 12:322022-06-16حوادث

دستگیری 7 حفار غیرمجاز در امین آباد شهرری


رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان ری از دستگیری تعداد 7 نفر از عوامل حفاری غیرمجاز در روستای امین آباد شهرستان ری و کشف و ضبط لوازمات حفاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، نوروز تقی پور رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان ری با اشاره به انهدام باند حفاران غیرمجاز در شهرری ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مطلع شدیم که تعدادی افراد سودجو به منظور یافتن اموال تاریخی و فرهنگی عتیقه در روستای امین آباد اقدام به حفاری کردند لذا برای بررسی در محل حاضر شدیم.

وی گفت: حفاران غیرمجاز به دنبال اشیاء زیر خاکی در یک منزل مسکونی اقدام به حفاری کردند که با اقدام اداره میراث فرهنگی شهرستان ری و با همکاری کلانتری امین آباد و قوه قضاییه به دام افتادند.

رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان ری ادامه داد: پس از هماهنگی و صدور حکم قوه قضاییه مبنی بر ورود به منزل، وارد شدیم و متوجه حفاری غیرمجاز شدیم که در این راستا افراد بازداشت شدند.

تقی پور تصریح کرد: یکی از سودجویان نیز که دارای دستگاه فلزیاب بود بنا به اظهارات متهمان در محلی دیگر بازداشت شد و براین اساس کلیه عوامل این حفاری غیر مجاز دستگیر و به نیروی انتظامی جهت اعمال قانون تحویل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 7 حفار غیرمجاز در امین آباد شهرری

دستگیری 7 حفار غیرمجاز در امین آباد شهرری