مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 12:472022-06-16اقتصادي

حذف ارز 4200 تومانی؛ افزایش بهره ورری و رقابتی تر شدن اقتصاد


حذف ارز 4 هزار و 200 تومانی در میان مدت و بلند مدت سبب افزایش بهره وری و رقابتی تر شدن اقتصاد کشور خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حسین سلاحورزی ظهر امروز در گردهمایی دفاتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی سراسر کشور در خرم آباد با اشاره به این مطلب که بسیج اتاق بازرگانی در سال 94 تاکنون نگاه و جایگاه ویژه ی در حل مسایل کلان در حوزه اقتصادی داشته است، اظهار کرد: بسیج اتاق بازرگانی نقش مهم و تأثیرگذاری در پیشروی تولیدکنندگان این نهاد داشته است.

وی نبود یک پایگاه اطلاعاتی دقیق از ظرفیت ها و نیازها را  به عنوان یک چالش در اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: اما بسیج تجار به این موضوع ورود پیدا کرده است.

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت:  یک تصوری در مورد اتاق بازرگانی مبنی بر اینکه اتاق بازرگانی همیشه نقش منتقد سیستم اقتصادی را ایفا می کند وجود دارد ؛  اما واقعیت این است که به موجب قانون یکی از وظایف و اهداف اتاق بازرگانی شناسایی مشکلات و معضلات پیشروی بخش خصوصی و فعالان اقتصادی است.

سلاحورزی بیان کرد: زمانی که اتاق بازرگانی مشکلات ر را منعکس می کند، ممکن است در نگاه کارگزاران انتقاد باشد اما واقعیت این است که فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان هدفی جز اعتلای کشور، نظام و دولت ها ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ارز 4200 تومانی؛ افزایش بهره ورری و رقابتی تر شدن اقتصاد

حذف ارز 4200 تومانی؛ افزایش بهره ورری و رقابتی تر شدن اقتصاد