مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 14:172022-06-16سياسي

نیروهای همگام با انقلاب هم افزا باشند


رییس هیأت اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان استان از تشکیل کنگره هایی برای هم افزایی نیروهای همگام و وفادار انقلاب در بدنه آموزش و پرورش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محمد نباتی ظهر امروز در مجمع فرهنگیان استان همدان با بیان اینکه نقش و کارکرد آموزش و پرورش مایه ارزش گذاری برای انسان است اظهار کرد: آنچه انسان را به اوج می رساند تعلیم و تربیت است که اگر آن را بگیریم چیزی نمی ماند.

وی با بیان اینکه معلمان به عرض عمر انسان ها اضافه می کنند که مساوی است با مدت زمانی که صرف و تعلیم و تربیت می کنند گفت: معلمان نسلی را پرورش می دهند که به حد خداگونه می رسند، نسل شهید را می سازند و احیای انسان ها و حیات دادن به بشریت توسط این قشر صورت می گیرد.

 رییس هیأت اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان استان بیان کرد: معلمی تنها رسالت و شغلی است که با شغل انبیا برابری می کند، امیدوارم بیش از این قدر این حرفه را بداریم که وظیفه مسوولان نیز ارج و قرب بیشتر به این جایگاه است.

وی با بیان اینکه وقتی قدر معلم پاس داشته شود جامعه و انسانها احیا می شوند عنوان کرد: ارزش گذاری روی معلم ارزش گذاری روی جایگاه انسانهاست.

نباتی با بیان اینکه استاندار همدان به فرهنگیان بهای دیگری می دهند و به عینه این را شاهد هستیم و قدردان افزود: یکی از نقش ها و کارکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای همگام با انقلاب هم افزا باشند

نیروهای همگام با انقلاب هم افزا باشند