مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 14:222022-06-16سياسي

شبکه های مجازی با دیکتاتوری نظام استکبار مدیریت می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها صبح امروز پنجشنبه 26 خرداد ماه در هفتمین کنگره سراسری کانون دانشگاه ایران اسلامی اظهار داشت: - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه شبکه های مجازی با دیکتاتوری و توسط نظام استکبار مدیریت می شوند، تصریح کرد: نوعی رفتار آن ها با مخالفانشان نیز کاملاً مشهود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها صبح امروز پنجشنبه 26 خرداد ماه در هفتمین کنگره سراسری کانون دانشگاه ایران اسلامی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون مشکلات بسیاری را شاهد بودیم و همه آن ها را با لطف خدا پشت سر گذاشته ایم.

در حالی که یکی از مشکلات متعددی که برای کشورمان و انقلاب اسلامی ایجاد کردند به تنهایی برای ریشه کن کردن یک نظام و کشور کافی بود، اما این کشور با سربلندی از این مشکلات عبور کرد.

وی افزود: دفاع مقدس نمونه ای پرافتخار برای تاریخ کشورمان است و می توانیم به افتخار بگوییم بعد از سال های سال ملت ایران مورد حمله دشمن خارجی قرار گرفت، اما حتی یک وجب از زمین یا بخشی از کشورمان جدا نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های مجازی با دیکتاتوری نظام استکبار مدیریت می شوند

شبکه های مجازی با دیکتاتوری نظام استکبار مدیریت می شوند