مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 17:222022-06-16سياسي

استفاده اشتباه از رفاه برگرفته از تکنولوژی، آسیب های عمیقی در جامعه ایجاد می کند


درست است اختراعات و اکتشافات رفاه به همراه دارد اما اگر در مسیر درست مورد استفاده قرار نگیرند می توانند آسیب ها و شکاف های عمیقی را در جامعه ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی عصر امروز  در جلسه ابلاع برنامه های 1401 نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان  با بیان اینکه پیامبر اکرم اهل بیت و قرآن را دو امانت در بین ما گذاشت، گفت:  دلها، ذهنها، افکار و قلوب به چشمه جوشان مهارت اسلامی و آموزه های اهل بیت اسلام پیوند خورده است.

وی با بیان اینکه زمینه ها و بسترهای لازم برای حضور حضرت فراهم شود، افزود: ما باید دل و جان خود را به معارف الهی، علوی، نبوی، فاطمی، رضوی و مهدوی بسپاریم و ذهن و فکر خود را به چشمه جوشان معارف اسلامی پیوند زنیم.

  نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد:  در عصری هستیم که بیش از گذشته اختراعات و اکتشافات اسباب رفاه و آسایش است و قابل مقایسه با گذشته نیست و به همین دلیل بیشتر نیاز داریم با معنویت ارتباط برقرار کنیم.

  وی بیان کرد:  درست است اختراعات و اکتشافات رفاه به همراه دارد اما اگر در مسیر درست مورد استفاده قرار نگیرند می توانند آسیب ها و شکاف های عمیقی را در جامعه ایجاد کنند و فعالیت شما در سپاه لرستان برای ارتقا فرهنگی و تعمیق معارف اسلامی یک مجاهدت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده اشتباه از رفاه برگرفته از تکنولوژی، آسیب های عمیقی در جامعه ایجاد می کند

استفاده اشتباه از رفاه برگرفته از تکنولوژی، آسیب های عمیقی در جامعه ایجاد می کند