مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 20:272022-06-16ورزشي

تخصیص اعتبار برای پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی وزارت ورزش و جوانان


اولویت اصلی وزارت ورزش و جوانان در سال جاری تخصیص اعتبار برای اتمام پروژه های نیمه تمام در کشور است که بیش از دو هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کل کشور وجود دارد که از سال های قبل این پروژه ها شروع شده ولی نیمه تمام مانده است.

- سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: با توجه به ارتفاع بالای 2 هزار و 500 متری سمیرم از دریا این شهرستان خاستگاه ورزش های هوازی و ایجاد کمپ های ورزشی در کشور است که باید به این پتانسیل توجه ویژه شود.

وی افزود: در بسیاری از موارد تیم های ورزشی کشور برای تمرین های هوازی به اردوهای خارج از کشور می روند در صورتی که خاستگاه ورزش های هوازی در بام ایران شهرستان سمیرم فراهم است.

سجادی خاطرنشان کرد: شهرستان سمیرم بزرگترین نعمت طبیعی ورزشی را دارد و در صورتی که تیم های ورزشی پشتیبانی شوند می توان اردوهای ورزشی را در این شهرستان برگزار کرد تا از خروج ارز از کشور جلوگیری شود.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: اولویت اصلی وزارت ورزش و جوانان در سال جاری تخصیص اعتبار برای اتمام پروژه های نیمه تمام در کشور است که بیش از دو هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کل کشور وجود دارد که از سال های قبل این پروژه ها شروع شده ولی نیمه تمام رها شده است که سهم استان اصفهان 240 پروژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار برای پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی وزارت ورزش و جوانان

تخصیص اعتبار برای پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی وزارت ورزش و جوانان