مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 10:472022-06-17سياسي

مبارزه با مواد مخدر نیازمند تحول و بازنگری است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند تحول و بازنگری جدی در برنامه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان، اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به دلیل آثار سویی که در جامعه دارد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: تولید و قاچاق انواع مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی نگرانی های بسیاری را در بین کشورها به وجود آورده که مبارزه با آن برای جلوگیری از گسترش آثار مخرب آن اجتناب ناپذیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در امر مبارزه با مواد مخدر هزینه های بسیار داده تا از گسترش این پدیده در جهان جلوگیری شود و ایران در این زمینه نیازمند حمایت جامعه بین الملل است.

کامرانی ادامه داد: مبارزه با تولید، قاچاق و توزیع انواع  مواد مخدر نیازمند تحول و بازنگری جدی است تا به اهداف مورد نظر برسیم.

وی گفت: انجام مطالعات علمی در زمینه مقابله و مبارزه با مواد مخدر با بهره گیری از ظرفیت دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی در این رابطه ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با مواد مخدر نیازمند تحول و بازنگری است

مبارزه با مواد مخدر نیازمند تحول و بازنگری است