مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 11:422022-06-17دانش

هاشمی: بی تفاوتی و ساده انگاری در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن به معنی ترک فریضه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمود هاشمی رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد در هشتمین اجلاس مسئولین کانون های مراکز استان ها و واحد های جامع بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: - رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد با بیان اینکه بیشترین مسئولیت در تهاجم ترکیبی دشمن با نخبگان و اهل فکر است؛ گفت: بی تفاوتی و ساده انگاری در این تهاجم به معنی ترک فریضه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمود هاشمی رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد در هشتمین اجلاس مسئولین کانون های مراکز استان ها و واحد های جامع بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این اجلاس با هدف انسجام بخشی سازمانی، شبکه سازی و آرایش عملیاتی و جهادی برای تبیین حقایق در همه عرصه های نیاز برگزار شده است.

هاشمی افزود: حکیم انقلاب اسلامی حکم جهاد می دهند و آن را فریضه ای قطعی و فوری اعلام می کنند لذا وجوب جهاد باید در رفتار من و شما نمایان گردد چرا که اگر دشمن تهاجم نکرده بود امام ما فرمان جهاد نمی دادند.

اکنون باید ببینیم من و شمای استاد و مسئول انقلابی چه نقشی و تحرکی در مقابله با این تهاجم ترکیبی و همه جانبه دشمن داشته و داریم.

معاون آموزشی سازمان بسیج اساتید کشور ادامه داد: تهاجم ترکیبی دشمن را باید با اقدامات ترکیبی پاسخ داد باید تهاجم کرد نباید فقط دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: بی تفاوتی و ساده انگاری در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن به معنی ترک فریضه است

هاشمی: بی تفاوتی و ساده انگاری در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن به معنی ترک فریضه است