مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 11:422022-06-17فرهنگي

وزیر ارشاد: مشکلات بیمه ای خبرنگاران پیگیری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان سفر خود به دهاقان در جمع مردم و مسؤولان این شهرستان اظهار کرد: ما به ضعف ها، مشکلات و نارسایی ها واقف هستیم و در جریان بازدیدهای فشرده و در گفت وگو با صاحبان صنایع، تولیدی ها، کشاورزان، دامداران و اصحاب فرهنگ و هنر از مسائل موجود آگاه شدیم.

وی گفت: شهرستان دهاقان در حوزه فرهنگ و هنر جایگاه ویژه ای دارد و حتماً اعتبارات ویژه ای در بحث تخصیص کاغذ دولتی موردنیاز ارائه خواهد شد.

وزیر ارشاد خاطرنشان کرد: حین سفر به شهرستان های شهرضا و دهاقان با مسائلی روبه رو شدیم که نشان داد آمدن نماینده دولت به دهاقان و شهرضا به حق بوده است و برخی مسائل از فردا پیگیری خواهد شد.

اسماعیلی اضافه کرد: ادامه یافتن تخصیص ارز ترجیحی ممکن نبود، زیرا این مسأله تاکنون موجب فساد و ایجاد تبعیض شده بود و به همین دلایل دولت این تصمیم گیری دشوار را انجام داد.

وی عنوان کرد: مردم به ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور رأی دادند تا تصمیم های مهم و مناسب برای آینده کشور بگیرد، بنابراین ممکن است در کوتاه مدت، یک تصمیم ضعف ها یا ابهاماتی داشته باشد، اما اگر چنین تصمیماتی گرفته نمی شد، مسائل و مشکلات به این راحتی حل نمی شد و بهبود نمی یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: مشکلات بیمه ای خبرنگاران پیگیری می شود

وزیر ارشاد: مشکلات بیمه ای خبرنگاران پیگیری می شود