مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 13:272022-06-17سياسي

امام جمعه ایلام: مدیران غیر همسو با دولت را عوض کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز حجت الاسلام الله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام که در مصلی برگزار شد، اظهار کرد: باید با سودجویانی که درختان جنگل های ایلام را بی رحمانه نابود می کنند برخورد شود.

وی گفت: مدیری که با این دولت همراهی نمی کند، باید جابه جا شود، از عوامل دخالت کننده پشت پرده نترسید و شایستگان را انتخاب کنید.

امام جمعه ایلام ادامه داد: مجریان قانون باید بیشتر دقت کنند که برای درختی چقدر هزینه می شود و باید با افراد متخلف برخورد شود.

کریمی تبار اضافه کرد: دشمن شناسی و توجه به اقدامات و عملیات دشمن بسیار مورد توجه است، دشمنان اجازه انعکاس واقعیت ها را نمی دهند.

وی افزود: رسانه های دشمن هزینه کردند تا بر افکار جامعه ما کار کنند و امنیت روانی ما را برهم زنند، هزینه این اقدامات هم از نفت ها بر می آید.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: دشمن اقدامات بسیاری را برای ترور دانشمندان و نخبگان ما انجام داده اما از تریبون های خود اتقلاب اسلامی را تروریست معرفی می کند.

کریمی تبار تصریح کرد: اما از طرفی ما پیشرفت های بی شماری در زمینه علمی، نظامی، افزایش صادرات نفتی و شکسته شدن تحریم ها و یافتن بازارهای جدید داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ایلام: مدیران غیر همسو با دولت را عوض کنید

امام جمعه ایلام: مدیران غیر همسو با دولت را عوض کنید