مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 07:472022-06-18اقتصادي

صدور بیش از 57 هزار برگ بارنامه جابه جایی کالا در خراسان جنوبی


سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از صدور57 ممیز 357 برگ برنامه جابه جایی کالا در استان از ابتدای سال خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مسعود قاسمی، سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، اظهار داشت: طی سه ماهه اول 1401 بیش از 996 ممیز 721 تن کالا با صدور 57 ممیز 357 برگ بارنامه جابه جا شده است.

  وی با اشاره به اینکه با توجه به شناسنامه هر کالا بارنامه صادر شده است، افزود: بر اساس آمار بیشترین کالا جابه جا شده در شهرستان ها به ترتیب مربوط به سیمان کیسه ای، آهن اسفنجی، زغال سنگ، بنتونیت و غیره است.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: عمده کالا های جابه جا شده از مبدأ استان سیمان، انواع سنگ، زغال سنگ، خاک معدنی، انواع کاشی و سرامیک، مصالح ساختمانی و غیره بوده است.

قاسمی تصریح کرد: با توجه به الزامات قانونی مندرج در قوانین و مقررات مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیرامون حذف فیزیکی بارنامه و الکترونیکی کردن اسناد حمل کالا به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای، شرکت های حمل و نقل سراسری موظف به صدور بارنامه الکترونیکی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 57 هزار برگ بارنامه جابه جایی کالا در خراسان جنوبی

صدور بیش از 57 هزار برگ بارنامه جابه جایی کالا در خراسان جنوبی