مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 12:122022-06-18فرهنگي

اجرای نمایش های جشنواره تئاتر کودک در 19 سالن/ بهره مندی تمام کودکان از برنامه


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: نمایش های جشنواره تئاتر کودک در 10 سالن شهر همدان و 9 سالن شهرستان ها برگزار می شود تا همه کودکان و نوجوانان از برنامه های جشنواره بهره مند شوند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسعود ویژه ظهر امروز در نشست خبری بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: همدان یکم تا ششم تیرماه میزبان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است و تلاش ما بر این است برنامه های جنبی و تعدادی از اجراهای جشنواره متمرکز در مرکز استان نباشد و همه کودکان و نوجوانان استان بهره مند شوند.

وی ادامه داد: اجراهای جشنواره در 10 سالن در شهر همدان و 9 سالن در شهرستان های استان خواهد بود که علاوه بر اجرای نمایش برنامه های مختلفی نیز خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه 31 خرداد افتتاحیه جشنواره خواهد بود گفت: برنامه شادپیمایی با هنرنمایی عروسک های غول پیکر در پیاده راه بوعلی سینا خواهد بود و ششم تیرماه نیز اختتامیه جشنواره برگزار شده و برگزیدگان معرفی می شوند.

وی از برگزاری کارگاه های آموزشی و برنامه های متنوع در نقاط حاشیه ای خبر داد و گفت: حضور شخصیت های بین المللی در همدان می تواند ضمن ارتقای سطح کیفی جشنواره ظرفیت خوبی برای این رویداد هنری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش های جشنواره تئاتر کودک در 19 سالن/ بهره مندی تمام کودکان از برنامه

اجرای نمایش های جشنواره تئاتر کودک در 19 سالن/ بهره مندی تمام کودکان از برنامه