مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 15:172022-06-18پزشكي

پودر بندکشی سرامیک ضد اسید چیست؟


پودر بند کشی سرامیک ضد اسید شامل مواد معدنی مخصوص برای پر کردن ترکیبات شیمیایی و چسب مخصوص است که برای بندکشی کاشی، سنگ، سرامیک و… در محیط هایی که در معرض مواد شیمیایی و اسیدی هستند لازم به استفاده است.

- عملکرد این پودرها این مدلی است که مواد معدنی، مواد شیمیایی و رزین ها یا همان چسب های مخصوص وقتی در کنار هم قرار می گیرند و به صورت خمیری شکل در می آیند ترکیباتی را می سازند که در برابر نفوذ مواد اسید ضعیف و قوی مقاوم می باشد و همچنین در برابر اسید های طبیعی که در محیط هایی مانند آشپزخانه های صنعتی وجود دارد نیز کاربرد دارد.

سایر کاربرد های پودر بندکشی سرامیک ضد اسید به شرح زیر می باشد:  آب بندی کردن کاشی در محل هایی که امکان نفوظ آب زیاد است.

جلوگیری از آسیب دیدن سرامیک در محیط های مرطوب همچون:  استخر، حمام، کشتارگاه، دستشویی و…حوضچه های اسید و سایر محیط های کارگاهی که ممکن است با اسید های قوی در ارتباط باشند.

در بیشتر موارد و اوقات شما پودر بندکشی را به همراه مایع مخصوصی می گیرید و باید آن را با نسبت 1 به 3 با هم مخلوط کنید، به یاد داشته باشید که در دمای 25 درجه زمان استفاده از این خمیر به دست آمده 20 دقیقه است.

می توانید جهت خرید چسب کاشی و پودر بندکشی ضد اسید به لینک آن مراجعه نمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پودر بندکشی سرامیک ضد اسید چیست؟

پودر بندکشی سرامیک ضد اسید چیست؟