مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 18:022022-06-18اجتماعي

آماده باش ستاد بحران در پی گرمای 51 درجه دهلران


شدت گرما موجب سوختگی 10 کنتور برق در دهلران شده و حتی کولرها نیز منازل را خنک نمی کنند و این امر موجب مشکل برای شهروندان شده است.

- معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران ایلام گفت: گرمای 51 درجه دما در این شهرستان مرزی موجب آماده باش ستاد بحران شد.

لطیف صادقی در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت : با توجه به افزیش دما هوا در شهرستان همه دستگاه های خدمات رسان در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: شدت گرما موجب سوختگی 10 کنتور برق در این شهرستان شده و حتی کولرها نیز منازل را خنک نمی کنند و این امر موجب مشکل برای شهروندان شده است.

صادقی از آمادگی همه دستگاه ها و به ویژه دستگاه های خدمت رسان خبرداد و گفت: ادارات باید در زمینه مصرف برق با توجه به شدت گرما دقت بیشتری کنند.

فرماندار ویژه دهلران از ادارات منابع طبیعی و محیط زیست خواست برای هرگونه آتش سوزی احتمالی آمادگی داشته باشند و برنامه ریزی و راهکارهای عملیاتی در خصوص پیشگیری از حوادث احتمالی را در دستور کار قرار دهند.

وی تاکید کرد: شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر آمادگی خود را در خصوص مراجعات شهروندان برای گرمازدگی و امدادرسانی در جاده ها حفظ کنند.

رییس اداره هواشناسی دهلران هم با اشاره به اینکه موج گرما تا روز سه شنبه همچنان فعال است، گفت: فعالیت این سامانه در چند روز گذشته موجب افزایش گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش ستاد بحران در پی گرمای 51 درجه دهلران

آماده باش ستاد بحران در پی گرمای 51 درجه دهلران