مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 20:222022-06-18بين الملل

شلیک موشک به عسقلان اشغالی؛ دوران آرامش صهیونیست ها به سر رسید


کارشناسان فلسطینی تأکید دارند که شلیک موشک مقاومت فلسطین به شهر عسقلان اشغالی نشان می دهد که دوره آرامش صهیونیست ها به پایان رسیده است و همه جبهه های فلسطین از نگاه مقاومت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنگنده های رژیم موقت صهیونیستی بامداد امروز شنبه چند منطقه را در طور مرزهای شرقی نوار غزه بمباران کردند؛ اقدامی که صهیونیستها گفتند در واکنش به شلیک موشک از غزه به سمت شهر اشغالی عسقلان صورت گرفته است.

شلیک موشک از غزه که فقط چند ساعت پس از شهادت شماری از نیروهای مقاومت فلسطین توسط صهیونیستها صورت گرفت، پیامهای بسیاری برای تل آویو به همراه دارد؛ از جمله اینکه مقاومت از معادله ای که در عملیات شمشیر قدس رقم زد، کوتاه نخواهد آمد و همه جبهه های عملیاتی را متحد خواهد کرد.

مومن مقداد کارشناس فلسطینی مسائل صهیونیستی در این زمینه به پایگاه خبری فلسطین الیوم گفت: ارتباط روشنی بین رخدادهای امروز نوار غزه و حوادث شهر جنین و اردوگاه آن در روز جمعه وجود دارد.

پیام مقاومت روشن است، مبنی بر اینکه مقاومت، شیوه و زمان مناسب برای پاسخگویی را تعیین خواهد کرد .

مومن با بیان اینکه شلیک موشک از غزه، دولت نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد، ادامه داد، این حمله در حالی صورت گرفت که مقاومت فلسطین به ویژه جنبش جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک موشک به عسقلان اشغالی؛ دوران آرامش صهیونیست ها به سر رسید

شلیک موشک به عسقلان اشغالی؛ دوران آرامش صهیونیست ها به سر رسید