مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 07:522022-06-19سياسي

حسابرسی شهرداری قشم به کجا رسید؟


شهرداری یکی از نهادهای نیمه دولتی است که انتخاب شهردار آن در یک اقدام دموکراتیک توسط منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر انتخاب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، کمتر از یک سال از آغاز به کار شورای اسلامی شهر گذشته و با انتخاب شهردار قشم و انعقاد قراردادها و خبرهای گوناگون و امیدبخشی که به گوش می رسد اما در خصوص مباحث زیرساختی خصوصا مالی و حسابرسی با توجه تاکیدات دولت مردمی مبنی بر شفافیت، به نظر می رسد شهرداری راه طولانی در پیش دارد.

در این اثنا و در حالی که نگاه ها به تواقفنامه ها و قراردادهای متعدد شورا با سازمان منطقه آزاد قشم بود و چشم شهر در افق امیدبخش توسعه یافتگی متوازن برق می زد به ناگاه اخباری در چند روز گذشته در فضاهای مجازی و برخی محافل خصوصی پیچید.

بررسی های خبرنگار فارس بیانگر آن است که حسابرسی شهرداری قشم در سال 1399 مردود شده و این نشان دهنده عدم شفافیت و بروز مشکلات عدیده ای است که در این نهاد مهم شهری وجود دارد.

همچنین حسابرسی سال 1400 نیز به انجام نرسیده و بلاتکلیف به حال خود رها شده که ادامه این روند و عدم پاسخگویی مسوولان در این حوزه نگران کننده است.

در بحث حسابرسی، برای تایید حساب های یک نهاد یا شرکت سه نمره یا درجه در نظر گرفته شده که قبولی، مشروطی و مردودی جزو این بخش ها است که متاسفانه این نهاد سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسابرسی شهرداری قشم به کجا رسید؟

حسابرسی شهرداری قشم به کجا رسید؟