مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 10:472022-06-19اقتصادي

پیامک برای مشترکان پرمصرف/ این خانواده ها منتظر قطعی آب باشند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از برخورد با بدمصرفان ازاول تیرماه خبر داد و گفت: از طریق سامانه پیامکی به بدمصرفان تذکر داده می شود که در صورت عدم توجه در مرحله اول چندساعتی مشترکان بدمصرف قطع انشعاب دارند و با تکرار آن ساعات قطع آب بیشتر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه از راه اندازی کمپین من هم مراقب آب هستم خبر داد و اظهار کرد: هر کسی می تواند در صرفه جویی از مصرف آب همکاری داشته باشد تا تابستان امسال را با کمترین مشکل آب سپری کنیم.

وی اشاره ای به برخورد با بدمصرفان از اول تیرماه داشت، ادامه داد: از طریق سامانه پیامکی به بدمصرفان تذکر داده می شود که در صورت عدم توجه در مرحله اول چند ساعتی مشترکان بدمصرف قطع انشعاب دارند و با تکرار آن ساعات قطع آب بیشتر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از نکاتی که در فصل گرم سال با توجه به بحران و تنش آبی که با آن مواجه هستیم ساختمان های طبقاتی است که از پمپ مستقیم به شبکه استفاده می کنند که این پمپ ها علاوه بر اینکه به تأسیسات شبکه آب و فاضلاب آسیب می رسانند سبب می شود همسایه ها مجاور که از خط شبکه اصلی آب استفاده می کنند سبب افت شدید فشار آب شوند بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامک برای مشترکان پرمصرف/ این خانواده ها منتظر قطعی آب باشند

پیامک برای مشترکان پرمصرف/ این خانواده ها منتظر قطعی آب باشند