مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 10:572022-06-19سياسي

حقایقی درباره هتل هایی که از زائران ایرانی در مدینه میزبانی می کنند


مسؤول اسکان ستاد مدینه با اشاره به جزییات رزرو هتل های ایرانی از طریق وبینار تا ثبت نهایی گفت: وقتی وارد مدینه شدیم، با هتل هایی مواجه شدیم که کاملاً تعطیل بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جواد ملاحسنی، مسؤول مسکن ستاد مدینه با اشاره به نحوه اجاره هتل ها در مدینه برای زائران ایرانی حج 1401، گفت: از زمانی که مشخص شد دولت عربستان در حج سال جاری اجازه حضور زائران سایر کشورها را بعد از دو سال تعطیلی می دهد، فعالیت ستاد اسکان سازمان حج و زیارت آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه دو سال تعطیلی حج و برگزاری بسیار محدود عمره موجب بسته شدن بسیاری از هتل ها در مکه و مدینه شده بود، افزود: در این مدت بسیاری از کارگران خارجی که در هتل ها کار می کردند، این کشور را ترک کرده بودند و همین مسأله موجب شده بود هتل ها از حالت فعال قبلی خارج شده و آماده پذیرایی از زائران نباشند.

ملاحسنی به رایزنی های صورت گرفته با مسئولان هتل ها در مدینه اشاره کرد و گفت: همزمان با فعالیت ما برای اجاره هتل ها، کشورهای عراق، ترکیه و اندونزی نیز کار اجاره هتل ها را آغاز کرده بودند.

ما با صاحبان هتل هایی که در سال های گذشته با ایران کار کرده بودند و شرایط حضور زائران ایرانی را می دانستند، وارد گفت وگو شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقایقی درباره هتل هایی که از زائران ایرانی در مدینه میزبانی می کنند

حقایقی درباره هتل هایی که از زائران ایرانی در مدینه میزبانی می کنند