مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 11:372022-06-19ورزشي

دختران گلی افتخار قمی ها شدند / دومین قهرمانی شیمیدر در بسکتبال ایران


تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم با برتری مقابل نماینده شاهین شهر مقتدرانه به مقام قهرمانی رقابت های فصل 1401 – 1400 لیگ باشگاه های کشور رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر به مدیرعاملی هنریک درغوکاسیان یکی از خیّرین ورزش یار در ادامه تاثیرگذاری مثبت در بسکتبال و ورزش ایران به ویژه با حمایت های مفید خود از رشته المپیکی بسکتبال در فصل 1401 - 1400 به شکل خاص به حمایت از بسکتبال بانوان پرداخت و مزد این پشتیبانی را با دو قهرمانی به دست آورد.

داستان از شهریور ماه سال 1400 و مراسم رونمایی از پیراهن تیم های شیمیدر برای فصل 1401 - 1400 لیگ های بسکتبال ایران شروع شد، جایی که هنریک درغوکاسیان مدیر عامل باشگاه شیمیدر و زهرا گلی سرمربی تیم دسته دوم بانوان شیمیدر با پیراهن این باشگاه عکس یادگاری گرفتند، آقای مدیرعامل از حمایت ها و پشتیبانی ها گفت و خانم سرمربی قول سربلندی شیمیدر را داد و قهرمانی تیم دسته دومی شیمیدر در بیست و هشتمین روز خرداد نشان داد که هر دو به وعده خود عمل کرده اند.

شیمیدر که تا قبل از این بیش از یک دهه در بسکتبال مردان فعالیت می کرد، در سال 1400 به فکر تیم داری در بسکتبال بانوان نیز افتاد و و یک تیم در لیگ برتر و یک تیم در لیگ دسته دوم بانوان به میدان فرستاد و هر دو تیم این باشگاه قهرمان ایران شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران گلی افتخار قمی ها شدند / دومین قهرمانی شیمیدر در بسکتبال ایران

دختران گلی افتخار قمی ها شدند / دومین قهرمانی شیمیدر در بسکتبال ایران