مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 11:422022-06-19اجتماعي

آغاز غربال گری بیش از 93 هزار نوآموز کرمانی در طرح سنجش سلامت


دبیر ستاد طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پیش بینی می شود در سال تحصیلی جدید 93 هزار و 831 نفر نوآموز بدو ورود و دوره پیش اول و دوم مورد غربال گری و ارزیابی قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمود بنی اسد پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در مجتمع آموزشی دخترانه حضرت خدیجه(س) کرمان اظهار داشت: افزایش پوشش تحصیلی و جایگیری صحیح دانش آموزان، تشخیص به موقع و به هنگام مشکلات نوآموزان و پیگیری مشکل توسط والدین زیرا این دوران به عنوان  فرصت طلایی برای  پیگیری درمان محسوب می شود تا از معلولیت هایی که در آینده پیش خواهد آمد پیشگیری شود و کیفیت بخشی در جهت برنامه آموزش و پرورش  از اهداف این طرح است.

وی عنوان کرد:  پیش بینی می شود در سال تحصیلی جدید 93 هزار و 831 نفر نوآموز بدو ورود و دوره پیش اول و دوم در 50 پایگاه که 47 پایگاه آن اولیه و سه پایگاه دیگر تخصصی  مورد غربال گری و ارزیابی قرار گیرند.

بنی اسد با اشاره به اینکه افرادی که در غربال گری اولیه مشکل داشته باشند به پایگاه های تخصصی  برای ارزیابی بیشتر فرستاده می شوند ،ادامه داد: از 93 هزار و 832 نفر 64هزار دانش آموز در بدو ورود مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت  و مابقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز غربال گری بیش از 93 هزار نوآموز کرمانی در طرح سنجش سلامت

آغاز غربال گری بیش از 93 هزار نوآموز کرمانی در طرح سنجش سلامت