مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 13:522022-06-19سياسي

بازخوانی یک خاطره به مناسبت طرح شبهه درباره محل سکونت رهبر انقلاب


به مناسبت شبهه محمد هاشمی درباره محل سکونت حضرت آیت الله خامنه ای در اوایل دوران رهبری، خاطره ای از برادر عروس رهبر معظم انقلاب بازخوانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در یکی از برنامه های شبکه افق سیمای جمهوری اسلامی ایران، مساله ای در مورد محل سکونت حضرت آیت الله خامنه ای در اوایل ایام انتخاب ایشان به عنوان رهبر انقلاب مطرح شد.

در این برنامه تلویزیونی، میهمان برنامه به نقل از یکی از محافظان امام خمینی(ره) نقل می کند: رهبر انقلاب منزل شخصی نداشتند و در ساختمان دولتیِ متعلق به ریاست جمهوری زندگی می کردند، عده ای می خواستند برای آقا ساختمانی احداث کنند که با مخالفت رهبری مواجه شدند و آقا سه، چهار سال اول رهبری را در کانتینر (کانکس) زندگی می کردند   نقل این موضوع، واکنش هایی را در پی داشت.

محمد هاشمی رفسنجانی رییس اسبق سازمان صدا و سیما درباره اینکه حضرت آیت الله خامنه ای چند سال ابتدای رهبری شان را در کانکس زندگی می کردند، گفت: بنده اصلاً به یاد ندارم که رهبری در کانکس زندگی کرده باشد؛ اصلا نمی توانم چنین چیزی را تایید کنم! بنده اطلاع دقیقی از این ماجرا ندارم اما تا جایی که مطلعم اصلاً چنین چیزی اتفاق نیفتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی یک خاطره به مناسبت طرح شبهه درباره محل سکونت رهبر انقلاب

بازخوانی یک خاطره به مناسبت طرح شبهه درباره محل سکونت رهبر انقلاب