مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 15:222022-06-19ورزشي

میزبانی مازندران از مسابقات کارکنان دستگاه های اجرایی کشور + فیلم


مسابقات کارکنان دستگاه های اجرایی کشور ویژه آقایان با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، با حضور کلهر معاون فرهنگی توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، روهام ابوطالبی رییس هیأت ورزش های همگانی استان مازندران، مراسم آیین افتتاحیه مرحله نهایی مسابقات قهرمانی کارکنان دستگاه های اجرایی کشور ویژه آقایان به میزبانی شهرستان چالوس برگزار شد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان جهت نشاط اجتماعی و برگزاری این مسابقات برنامه ریزی کرده است، گفت: دستگاه های اجرایی کشور موظفند طبق ماده 53 الحاق 2 بخشی اعتبار و بودجه را هزینه ورزش کنند.

کلهر در ادامه به فتوت و اخلاق مداری ورزشکاران اشاره کرد و افزود: رعایت جوانمردی و فرهنگی اخلاق در ورزش برای ما اهمیت ویژه دارد.

وی همچنین از اداره کل ورزش و جوانان مازندران و دیگر متولیان در برگزاری شایسته این مسابقات و اسکان مناسب تیم ها، قدردانی کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز ضمن خیرمقدم به تیم های شرکت کننده در این مسابقات گفت: خادمان ورزش استان تلاش خواهند کرد تا میزبان شایسته ای برای شما عزیزان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی مازندران از مسابقات کارکنان دستگاه های اجرایی کشور + فیلم

میزبانی مازندران از مسابقات کارکنان دستگاه های اجرایی کشور + فیلم