مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 15:522022-06-19بين الملل

چرا تل آویو بر طبل توخالی حمله ایران به صهیونیست ها در ترکیه می کوبد؟


چند روزی است که رسانه ها و سیاستمداران صهیونیستی ادعا می کنند جمهوری اسلامی ایران قصد دارد گردشگران اسراییلی را در خاک ترکیه هدف دهد و از این طریق در پی اختلاف تهران-آنکارا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، متأسفانه برخی از کشورهای عربی و اسلامی تصور می کنند که به محض عادی سازی و برقراری روابط با رژیم موقت صهیونیستی، بسیاری از مشکلاتشان حل شده و این مسئله، پوشش سیاسی و دیپلماتیکی برای آنها در جامعه بین الملل فراهم خواهد کرد.

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم با انتشار یادداشتی به ابعاد روابط ترکیه با رژیم صهیونیستی و نقش این رژیم در ایجاد تنش بین تهران و آنکارا نوشت، واقعیت این گونه نیست؛ زیرا عادی سازی و گسترش روابط با رژیم صهیونیستی، سرآغاز بسیاری از مشکلات و امتیازهایی است که باید سازشکاران به این رژیم بدهند.

افزون بر اینکه، این امتیازها اکثرا با ارزشها و اصول سازشکاران و استقلال و منافع ملی آنان در تضاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین روزنامه، ترکیه با مشکلات سیاسی، امنیتی و اقتصادی روبروست و از طریق برقراری روابط با عربستان سعودی و امارات عربی متحده و بهبود این روابط تلاش کرده است از میزان فشار بر خود بکاهد، ولی هنوز موفق نشده است مشکلات خود را حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تل آویو بر طبل توخالی حمله ایران به صهیونیست ها در ترکیه می کوبد؟

چرا تل آویو بر طبل توخالی حمله ایران به صهیونیست ها در ترکیه می کوبد؟