مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 08:422022-06-20سياسي

فرمانده سپاه کربلا: سیره شهید چمران الگوی برای جامعه علمی است


سردار مسلمی به مناسبت فرا رسیدن روز ملی بسیج اساتید عنوان کرد: تاسی به تفکر و سیره شهید چمران که یک الگوی بی بدیل برای پاسخگویی به نیازهای جامعه علمی و دانشگاهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز ملی بسیج اساتید این روز را  تبریک گفت؛ در این پیام آمده است؛   بسم الله الرحمن الرحیم سی و یکم خرداد در تقویم کشور به نام روز بسیج اساتید نامگذاری  شده است یادآور نام و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران دانشمند بسیجی شهید و از فرماندهان دلاور تاریخ ایران اسلامی و دوران دفاع مقدس است که در سنگرهای علم و جهاد یک الگوی تمام عیار، دانشمند متفکر و جهادگر مومن مسلمان بود.

بصیرت،اخلاص،مجاهدت،خدمت صادقانه و ولایت پذیری از مهم ترین ویژگی های شهید چمران است که به عنوان فرمانده جنگ نرم و سخت، در میدان های علمی و جهادی،نقش آفرینی کرده است و در تاریخ انقلاب و نظام اسلامی جاودانه شده است.

  در این رهگذر ضروری است  براساس فرمایش مقام معظم رهبری که فرآورده ی دانشگاه جمهوری اسلامی ـ نه به نحو استثنا بلکه به نحو قاعده ـ چمران ها باشند ، بسیج اساتید در دانشگاه ها برای انجام مهم ترین رسالت خویش که تربیت شاگردانی در تراز شهید چمران است با حضوری مخلصانه و مجاهدانه در محیط های آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه کربلا: سیره شهید چمران الگوی برای جامعه علمی است

فرمانده سپاه کربلا: سیره شهید چمران الگوی برای جامعه علمی است