مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 11:372022-06-20اقتصادي

مسکن در همدان، پناهگاه یا سوهان روح؟


مسکن در همدان به زخمی قدیمی بدل شده که هرازگاهی سر باز می کند، اتفاقی که با افزایش هر روز قیمت ها دست نیافتنی شده است، برای کاهش مشکل در این حوزه باید هرچه زودتر نسبت به تأمین زمین برای ساخت مسکن ملی اقدام شود تا نابسامانی ها به حداقل برسد.

- خبرگزاری فارس-همدان، علی پنبه ای: ماجرای مسکن در همدان، زخمه کهنه ای است که سالهاست گریبان شهروندانش را گرفته و هر سال نیز بیشتر از گذشته عود می کند.

به عبارت دیگر هر تکانه اقتصادی، باعث آشفته شدن بازار مسکن در همدان شده و تأثیر منفی خود را بر اقتصاد می گذارد.

مسکن دیگر ملجأ و پناه انسان به عنوان یک سرپناه و مجال آسایش نیست؛ بلکه تکیه گاهی است برای حفظ سرمایه، کسب سود بیشتر و درآمدزایی.

همین مسأله باعث شده پول های نقد هم بهتر از خانه جایی برای آرمیدن نیابند و هر وقت سرگردان می شوند، در خانه را می زنند، این ضایعه بیش از همه دامن گیر قشر ضعیف شده و هر چه بیشتر آنها را آواره می کند.

با افزایش سرسام آور قیمت مسکن بسیاری از خانواده ها رویای خانه دار شدن را از سر بیرون کردند و تنها به فکر تأمین پول پیش خانه شدند و بسیاری از مستأجران نیز مجبور شدند محل سکونت خود را به سمت مناطق حاشیه ای سوق دهند تا شاید توان مالی آنها پاسخگوی تأمین مسکن باشد! این مسأله تنها معضل اقتصادی نیست، بلکه تبعات فرهنگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن در همدان، پناهگاه یا سوهان روح؟

مسکن در همدان، پناهگاه یا سوهان روح؟