مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 11:372022-06-20اقتصادي

ایستگاه «گیاهان دارویی زرآباد» ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری استان قزوین را دارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ایستگاه گیاهان دارویی در روستای زرآباد از توابع شهرستان قزوین می تواند به قطب گردشگری استان تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا افلاطونی پیش از ظهر امروز در نشست پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به استان قزوین که در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: اعتبارات افزوده شده به بخش های مختلف کشاورزی قزوین یک فرصت و نعمت برای توسعه بخش کشاورزی به خصوص گردشگری کشاورزیی محسوب می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود ظرفیت قلعه الموت، دریاچه اوان و روستای زرآباد در منطقه الموت می توان به تقویت زیر ساخت های اقامتی و گردشگری کشاورزی در این مناطق اقدام کرد که اثرات مثبت اقتصادی و تولید به همراه دارد.

افلاطونی در خصوص استفاده بیش از پیش از ظرفیت های دانش بنیان گفت: تمامی بخش های کشاورزی برای پیشبرد اهداف خودشان و استفاده مطلوب از اعتبارات باید از روش های دانش بنیان استفاده کنند که این نیازمند ارتباط بیشتر با قرارگاه کشاورزی دانش بنیان است.

  این مسؤول در ادامه بر پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری تاکید کرد و گفت: با توجه به اعتبارات بسیار خوبی که برای بخش کشاورزی قزوین مصوب شده است، لازم است که مدیران سازمانی نسبت به تحقق و عملیاتی شدن طرح ها و برنامه ها کوشا باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه «گیاهان دارویی زرآباد» ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری استان قزوین را دارد

ایستگاه «گیاهان دارویی زرآباد» ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری استان قزوین را دارد