مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 13:072022-06-20حوادث

پویش ساخت کتابخانه های روستایی در همدان راه اندازی شود


فرماندار همدان با تأکید بر لزوم راه اندازی پویش ساخت کتابخانه های روستایی گفت: با توجه به نیاز روستاهای شهرستان به این مراکز فرهنگی به یاری مردم و خیرین نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان همدان اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن هفته مبارزه با مواد مخدر، کتابخانه های عمومی نیز در راستای آگاهی و اطلاع رسانی به مردم فعالیت های بیشتری انجام دهد تا افرادی که گرفتار این معضل هستند، را یاری دهیم.

وی با اشاره به آغاز فصل اوقات فراغت گفت: کتابخانه های عمومی در کنار سایر متولیان نقش ویژه ای بر عهده دارند و به همین منظور باید از عملکرد جزیره ای خودداری کرده و با هم افزایی برنامه های مطلوبی برای کودکان و نوجوانان فراهم کند؛ به همین منظور دستگاه های مختلف برنامه های مشترک داشته باشند.

رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان همدان با بیان اینکه جورقان به یک کتابخانه مستقل و مطلوب نیاز دارد تصریح کرد: شهرداری جورقان ظرف یک هفته زمین مناسب و دارای شاخصه هایی چون راه دسترسی، تأمین انرژی و بر اساس بافت شهر را معرفی کند تا بتوانم مراحل اجرایی آن را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: در شهرستان همدان نیاز به راه اندازی پویش ساخت کتابخانه روستایی داریم تا افراد خیر از وجود چنین ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش ساخت کتابخانه های روستایی در همدان راه اندازی شود

پویش ساخت کتابخانه های روستایی در همدان راه اندازی شود