مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 13:472022-06-20دانش

راهنمای پوشش حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی تهران ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین قناعتی در نامه ای خطاب به رؤسای دانشکده ها، پژوهشکده ها، مراکز تحقیقاتی، بیمارستان ها، پژوهشگاه ها و شبکه های بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، - رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، راهنمای پوشش حرفه ای در این دانشگاه را برای اعضای هیات علمی، کارکنان، دستیاران، دانشجویان و سایر فراگیران ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین قناعتی در نامه ای خطاب به رؤسای دانشکده ها، پژوهشکده ها، مراکز تحقیقاتی، بیمارستان ها، پژوهشگاه ها و شبکه های بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، راهنمای پوشش حرفه ای مصوب سال 1393 را دوباره ابلاغ کرد.

در این نامه آمده است: راهنمای پوشش حرفه ای در تاریخ 25 خرداد 1393 در شورای دانشگاه تصویب و سپس ابلاغ شد.

این راهنما با هدف حفظ شأن و حرمت حرف پزشکی و محیط علمی دانشگاه، برانگیختن حس احترام، آرامش و اعتماد در دریافت کنندگان خدمات و جلوگیری از انتقال عفونت و حفظ ایمنی خود و بیماران و با همفکری و همکاری طیف وسیعی از ذینفعان در دانشگاه تدوین شد.

بر اساس این راهنما که رعایت و اجرای آن در ششمین نشست دوره جدید هیأت رییسه دانشگاه در تاریخ 18 آبان 1400 نیز مورد تأیید و تاکید مجدد قرار گرفت، اعضای هیأت علمی، کارکنان، دستیاران، کارورزان، دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای پوشش حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی تهران ابلاغ شد

راهنمای پوشش حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی تهران ابلاغ شد