مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 15:422022-06-20فرهنگي

قسمت جدید «ضد» به بیگاری مدرن می پردازد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، در حالیکه تنها 2 قسمت به پایان فصل دوم مجموعه مستند ضد به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن کریمیان باقی مانده است، - هجدهمین قسمت از مستند ضد با عنوان بیگاری مدرن شیوه تصاحب و به کارگیری نیروی کار توسط نظام اقتصادی سرمایه داری را نقد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، در حالیکه تنها 2 قسمت به پایان فصل دوم مجموعه مستند ضد به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن کریمیان باقی مانده است، این اثر در جدیدترین قسمت خود که دوشنبه 30 خرداد ساعت 21 روی آنتن شبکه مستند می رود، به سراغ شیوه تصاحب و به کارگیری نیروی کار توسط نظام اقتصادی سرمایه داری رفته و آن را مورد نقد قرار داده است.

همه ما سال هاست شعار کاری را بکن که دوستش داری را از مدرسان دوره های موفقیت، رسانه های اجتماعی می شنویم و حتی کارفرمایان نیز آن را تبلیغ می کنند تا جریان پیوستن استعدادها را به ابرشرکت ها تسهیل کنند.

اما این گزاره تا چه حد صحت دارد؟ بر این اساس هجدهمین قسمت از فصل دوم مستند ضد با عنوان بیگاری مدرن به واکاوی ریشه های شکل گیری این دست شعارها و دلایل سواستفاده کارفرماها می پردازد، سواستفاده ای که بی شباهت به بیگاری کشیدن از کارگران در گذشته نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قسمت جدید «ضد» به بیگاری مدرن می پردازد

قسمت جدید «ضد» به بیگاری مدرن می پردازد