مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 18:372022-06-20اقتصادي

بارگیری 45 هزار نفتکش از انبار نفت منطقه استان مرکزی


مدیر ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی از بارگیری بیش از 45 هزار نفتکش در طول سه ماهه اول سال جاری از انبار نفت سردار شهید رحیم آنجفی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سعید جمشیدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به نقش استراتژیک انبار نفت سردار شهید رحیم آنجفی استان مرکزی در فرآیند سوخت رسانی به درون و برون استان اشاره کرد و اظهار کرد: به طور روزانه حدود 510 نفت کش و در طول سه ماهه اول سال 1401 بیش از 45 هزار نفت کش با ظرفیت های مختلف وارد انبار نفت منطقه استان مرکزی شده و با بارگیری انواع فرآورده های نفتی در شرایطی ایمن برای مقاصد مختلفی از کشور اهتمام ورزیدند.

وی افزود: از این تعداد نفت کش بارگیری شده 18 هزار و 102 نفت کش اهتمام به حمل فراورده بنزین و نفت گاز و 27 هزار و 399 نفت کش دیگر در امر حمل و نقل سایر فرآورده های نفتی دیگر در سطح درون و برون استانی فعالیت داشته اند.

مدیر ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی تعداد نفت کش های شاغل در این شرکت را 650 دستگاه ذکر کرد و ادامه داد: این تعداد در ظرفیت های مختلف و تحت پیمان شرکت های حمل و نقل و یا به صورت تک پیمانه در فرایند سوخت رسانی فعالیت می کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگیری 45 هزار نفتکش از انبار نفت منطقه استان مرکزی

بارگیری 45 هزار نفتکش از انبار نفت منطقه استان مرکزی