مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 20:172022-06-20اقتصادي

راه اندازی 9 رشته جدید دانشگاهی مهارت محور در قشم


شهردار قشم از راه اندازی 9 رشته جدید دانشگاهی مهارت محور و کارآفرین از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز شهرداری قشم خبر داد.

- میرداد میردادی شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قشم اعلام کرد: این رشته ها با توجه به نیازسنجی انجام شده بازار کار شهرستان و استان و تامین نیروی متخصص مورد نیاز منطقه ایجاد شدند.

به گفته وی این رشته ها شامل دامپزشکی بهداشت محصولات دامی ، تعمیر و بهره برداری دستگاه های آب شیرین کن ، صنایع شیمیایی پالایش گاز ، فناوری اطلاعات ، دوخت و تکنولوژی لباس ، کسب و کارهای دیجیتال ، تربیت مربی پیش دبستانی ، حقوق حمل و نقل و تجارت ، گرافیک و مهندسی کسب و کار دیجیتالی می باشد.

شهردار قشم ابراز امیدواری کرد با راه اندازی رشته های جدید، بخشی از نیاز بازار کار شهرستان توسط جوانان متخصص قشم تامین شود.

میردادی اظهار داشت: با توجه به تاکیدات امام جمعه شهرستان مبنی بر توسعه رشته های اشتغالزا و همچنین تبیین اهمیت و ضرورت رشته های یاد شده برای اشتغالزایی و آینده جزیره، انتظار می رود جوانان با دیدگاه بازتری نسبت به آینده شغلی خود به انتخاب رشته بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ثبت نام و پذیرش دانشجو در 28 رشته مقاطع کاردانی و کارشناسی حرفه ای بدون آزمون در نیمسال اول تحصیلی (مهر 1401) در این دانشگاه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 9 رشته جدید دانشگاهی مهارت محور در قشم

راه اندازی 9 رشته جدید دانشگاهی مهارت محور در قشم