مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 07:472022-06-21سياسي

بررسی مسائل و مشکلات مردم در استان تهران


در جلسه مجمع نمایندگان استان تهران که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و تعدادی از نمایندگان حوزه های انتخابیه مختلف استان برگزار شد، مهم ترین مسائل و مشکلات مردم در استان تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اعضای مجمع نمایندگان استان تهران روز دوشنبه با محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار قالیباف با بیان مشکلات کنونی شهر و استان تهران، گفت: دغدغه ها و مشکلات استان تهران باید به صورت یکپارچه دیده شود و صرفاً به شهر تهران خلاصه نشود تا بتوانیم آن را حل کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروزه پرداختن به مسائلی مانند حمل و نقل عمومی، ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی، مسائل درمانی و بهداشتی، معیشت اقشار ضعیف و.

از جمله مواردی است که باید در استان تهران به آنها توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه بحران های بیان شده می تواند با تدبیر و برنامه ریزی برطرف شود، ادامه داد: در واقع برای حل بسیاری از مشکلات باید از ظرفیت های کنونی استان تهران استفاده کرد زیرا این ظرفیت ها به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است.

قالیباف بهره گیری از توانمندی های بخش خصوصی را از مهمترین مؤلفه ها برای برطرف کردن مشکلات استان تهران در عرصه های مختلف دانست و افزود: بدون شک برطرف شدن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مسائل و مشکلات مردم در استان تهران

بررسی مسائل و مشکلات مردم در استان تهران