مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 08:072022-06-21بين الملل

8650 ضربه مقاومت به صهیونیست ها در یک سال


رژیم صهیونیستی در سال 2021 با 10850 اقدام جهادی فلسطینی ها مواجه گردید.

این رژیم در این سال با 3693 درگیری مسلحانه فلسطینی ها یعنی به طور متوسط روزانه با 10 مورد اقدام جهادی علیه نیروهای نظامی خود مواجه بوده است.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت- سعدالله زارعی: با جرأت و به طور مستند می توان گفت، در طول دو دهه گذشته، آمریکا و رژیم صهیونیستی در هیچ صحنه ای پیروزی نداشته اند، اما با تبلیغات سیاسی وانمود می کنند هنوز سررشته امور را در دست دارند و عده ای هم که نمی توانند واقعیات را با چشم خویش ببینند، به کهنه ادعاهای آنان تمسک می جویند.

از نظر آنان آمریکا همچنان ابرقدرت است و رژیم اسراییل صاحب چهارمین ارتش دنیا و معادلات جهان هم با قدرت اسلحه آنان تعیین می شوند! در حالی که اگر به اطراف خود نگاه کنند می بینند، از قدرت نمایی آنان جز خطی از دود باقی نمانده است.

آمریکا در حالی که مفتضحانه از افغانستان گریخته و 20 سال هزینه های سنگین را بی دستاورد رها کرده است، وانمود می کند از پس جمهوری اسلامی برمی آید و حال آنکه افغانستان فقط درصدی از قدرت و توان ایران را در چنته داشته است.

رژیم صهیونیستی در زمانی که سرمست از باده قراردادهای اسلو و مادرید - 1370 و 1372 - بود و زمانه ای که هیچ مقاومتی در اکثر کشور های عربی در برابر تل آویو وجود نداشت، به جایی نرسیده و پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8650 ضربه مقاومت به صهیونیست ها در یک سال

8650 ضربه مقاومت به صهیونیست ها در یک سال