مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 14:022022-06-21حوادث

دستگیری جاعل اسکناس و اسناد در عباس آباد


فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد،  از دستگیری جاعل اسکناس یک میلیون ریالی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم 66میلیون ریال اسکناس تقلبی و کارت های جعلی مربوط به سازمان ها کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عباس آباد، سیدجعفر افضلی با اعلام این خبر، اظهار کرد: طی اخبار واصله مبنی بر جعل اسکناس و اسناد توسط فردی جاعل و کلاهبردار در شهرستان عباس آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با اقدام اطلاعاتی از فعالیت متهم در پاتوق خود، مبنی بر نگهداری و جعل اسکناس با خبر شدند، افزود: متهم در سال 95 یک فقره سابقه جعل اسکناس در پرونده خود دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی متهم را دستگیری و در بازدید از منزل وی، تعداد 660 برگ اسکناس یک میلیون ریالی، یک دستگاه لپ تاب، 6دستگاه لوازم جانبی کامپیوتر، یک عدد هارد اکسترنال و یک دستگاه شماره انداز جهت جعل اسکناس را کشف کردند.

افضلی با اشاره به اینکه ارزش ریالی اقلام مکشوفه 400 میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به همراه اموال مکشوفه به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری جاعل اسکناس و اسناد در عباس آباد

دستگیری جاعل اسکناس و اسناد در عباس آباد