مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 17:272022-06-21سياسي

پیگیری جدی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای فعال شدن بیمه قالیبافان


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از پیگیری جدی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای راه اندازی بیمه قالیبافان و افراد فعال در حوزه گردشگری خبر داد.

- احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با  اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد گزارشی از این اقدامات این وزارتخانه درباره تحقق شعار سال به اعضای کمیسیون ارائه شد.

وی افزود: در این جلسه وزیر میراث فرهنگی و گردشگری توضیحاتی را در رابطه با شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه گردشگری ارائه کرد و اقداماتی که درباره احصای مشکلات کسب و کارهای نوین انجام شده و شناسایی مشکلاتی که بر سر راه استارتاپ ها وجود دارد گزارشی را  ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این گزارش آمده بود که وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به سمت حمایت از استارت تاپ ها و پلتفرم های حوزه گردشگری و صنایع دستی حرکت کرده و اقدامات خوبی را در این حوزه داشته است.

راستینه خاطرنشان کرد: براین اساس پلت فرم های مورد نیاز در حوزه گردشگری تحت حمایت وزارت گردشگری قرار گرفته و با رفع اشکالات این پلتفرم ها و افزایش نقاط گردشگری ثبت شده در این پلت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری جدی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای فعال شدن بیمه قالیبافان

پیگیری جدی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای فعال شدن بیمه قالیبافان