مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 11:322022-06-22سياسي

چهارمین رویداد ملی فهما در کردستان آغاز به کار کرد


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: چهارمین رویداد ملی فهما با رویکرد مسجدمحوری در کانون های مساجد کردستان آغاز به کار کرد.

- کامل گلباغی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: رویداد ملی فهما رویدادی رقابتی ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است که با هدف شناسایی و ساماندهی به کارگیری ارتقا و انگیزه بخشی استعدادهای فرهنگی هنری در سطح کشور طراحی و اجرا می شود.

وی ادامه داد: این رویداد با توجه به تجربه برگزاری سه رویداد قبلی و استفاده از نظرات تخصصی کارشناسان و کانون های فعال همانند سال گذشته در سه شبستان و 12 رواق تعریف و برای هر رواق 20 هزار امتیاز تعیین شده که هدف اصلی آن ارائه چهارچوب مشخص به مدیران و اعضای کانون ها برای نقش آفرینی هدفمند در حوزه فرهنگ و هنر  است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با بیان این که چهارمین رویداد فهما از 21 خرداد همزمان با میلاد امام رضا(علیه السلام) آغاز شد، افزود: در این دوره از رویداد ملی فهما؛ کانون ها با توجه به ظرفیت ها و امکانات خود می توانند یک تا سه رواق را برای شرکت در رویداد رقابتی فهما انتخاب کنند با این توضیح که یکی از رواق ها باید رواق هنر انتخاب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین رویداد ملی فهما در کردستان آغاز به کار کرد

چهارمین رویداد ملی فهما در کردستان آغاز به کار کرد