مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 12:222022-06-22سياسي

اصناف هیات های اندیشه ورز را فعال کنند


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با تأکید بر اینکه دولت به دنبال رفع موانع، مشکلات و تسهیل گری شرایط جامعه و اصناف است، گفت: اصناف هیأت های اندیشه ورز را فعال کنند تا کارهایی که می تواند در رفع مشکلات به این مسیر کمک کند را در کنار بسیج اصناف .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز اصناف اظهار کرد:  اصناف نقش و جایگاه ویژه ای در حفظ انقلاب دارند؛ قبل از انقلاب هم در همراهی با نهضت جایگاه ویژه ای ایفا کردند.

وی افزود: بعد از انقلاب هم در عرصه دفاع مقدس نقش موثری داشتند؛ الان هم در حوادث، تهدیدها و خطراتی که نظام را تهدید می کند نقش ویژه ای برعهده گرفته اند و حتی در شرایط کرونا هم دیدیم که اصناف آسیب دیدند و معیشت آن ها به خطر افتاد ولی در کنار این موارد همچنان در امور خیر و کمک های مؤمنانه مشارکت فراوانی داشتند.

فدا بیان کرد: بسیج در کنار اصناف برای کمک به تولید، روان سازی و برداشتن موانع تشکیل شده است و بسیج اصناف این ظرفیت را دارد که در کنار انتقال بعضی از مسائل به مسؤولان استانی مواردی را به تهران نیز منعکس کند و یک هم افزایی بین نهادهای مختلف شکل دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف هیات های اندیشه ورز را فعال کنند

اصناف هیات های اندیشه ورز را فعال کنند