مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 13:422022-06-22اقتصادي

50 دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری ساوه اضافه می شود


شهردار ساوه با بیان اینکه حدود 11 سال هیچ اتوبوس یارانه ای به ساوه تعلق نگرفته بود گفت: با تلاش هایی که سال قبل صورت گرفت توانستیم 50 دستگاه اتوبوس جدید خریداری کنیم که به زودی آیین رونمایی از این تعداد اتوبوس انجام خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، امیررضا یوسفیان ظهر امروز در آیین رونمایی از 6 دستگاه اتوبوس بازسازی شده ناوگان حمل و نقل شهری اظهار کرد: بازسازی و اورهال ناوگان حمل و نقل درون شهری یکی از اولویت های مدیریت شهری در دوره جدید در ساوه و سراسر کشور است که در همین راستا اقداماتی برای بهبود وضعیت حمل و نقل نیز صورت گرفته است.

وی افزود: در شهر ساوه تعداد 7 دستگاه اتوبوس شهاب با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 578 میلیون تومان بازسازی و به حمل و نقل درون شهری اضافه شد که از این تعداد 1 دستگاه در سال های قبل و 6 دستگاه نیز امروز وارد چرخه شدند.

شهردار ساوه با اشاره به فعالیت 20 خط درون شهری اتوبوس واحد گفت: از امروز خط جدیدی در منطقه سید جمال الدین اسدآبادی شروع به فعالیت می کند تا شهروندان ساکن در این منطقه که جزو حاشیه شهر محسوب می شوند بتوانند از حمل و نقل ارزان بهره مند شوند.

یوسفیان با بیان اینکه حدود 11 سال هیچ اتوبوس یارانه ای به ساوه تعلق نگرفته بود گفت: با تلاش هایی که سال قبل صورت گرفت توانستیم 50 دستگاه اتوبوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری ساوه اضافه می شود

50 دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری ساوه اضافه می شود