مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 15:172022-06-22اقتصادي

افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری به 15میلیون تومان


افزایش اعتبارات پرداختی از سوی بانک صادرات به صندوق و بهبود سقف تسهیلات به بازنشستگان عزیز تحت پوشش این صندوق، - حداقل مطالبه ای است که وجود دارد و امیدواریم با همکاری و مساعدت بانک صادرات این مهم عملیاتی شود.

در نشست مشترک مدیرعامل و مدیران صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران موافقت شد تا وام ضروری بازنشستگان تحت پوشش این صندوق از 12 میلیون تومان به 15میلیون تومان افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد اسکندری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نشستی که با حضور سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران و تعداد دیگری از معاونان و مدیران این بانک برگزار شد، بر افزایش سطح همکاری و توسعه خدمات بانک صادرات به بازنشستگان و شرکت های زیرمجموعه صندوق به عنوان بانک عامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش اعتبارات و سقف پرداختی تسهیلات به بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری گفت: افزایش اعتبارات پرداختی از سوی بانک صادرات به صندوق و بهبود سقف تسهیلات به بازنشستگان عزیز تحت پوشش این صندوق، حداقل مطالبه ای است که وجود دارد و امیدواریم با همکاری و مساعدت بانک صادرات این مهم عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری به 15میلیون تومان

افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری به 15میلیون تومان