مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 18:072022-06-22سياسي

تشکیل 70 پرونده ترک فعل مسؤولان در زنجان


دادستان مرکز استان زنجان در ارتباط با اقدامات قوه قضاییه در حوزه ترک فعل نیز گفت: 70 فقره پرونده برای ترک فعل و سستی مدیران تشکیل شده است و مدیری که به وظایف خود عمل نکند و باعث دغدغه مردم شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، بهروز عباسی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در مدت سه سال اخیر اتفاقات خوب کیفی و کمی در دادگستری استان رخ داده است.

دادستان مرکز استان زنجان با اشاره به اینکه در آخرین ارزیابی معاونت راهبردی قوه قضاییه، استان زنجان رتبه سوم را در 14 زیر شاخه کسب کرده است، افزود: یکی از اولویت های سال جاری در قوه قضاییه، کنترل پرونده های وارده است و در این زمینه اقدامات موثری در پیشگیری از حقوق عامه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه سعی شده است زمان رسیدگی به پرونده ها در دادسراها کاهش یابد، گفت: در دادسراهای استان در سال 99 متوسط زمان رسیدگی 75 روز بود و امسال این رقم به کمتر از 60 روز رسیده است که امیدواریم این عدد باز هم کاهش یابد.

عباسی افزود: استفاده از ظرفیت جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال، شورای پیشگیری و کمیته مقابله با جرایم خاص و پیگیری مجرمین خطرناک در عملکرد این قوه در استان قابل توجه است و صدور اسناد مالکیت در این زمینه قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 70 پرونده ترک فعل مسؤولان در زنجان

تشکیل 70 پرونده ترک فعل مسؤولان در زنجان