مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 15:322022-06-23اقتصادي

رسیدگی به 7 پرونده بهداشت و درمان و موسسه غیرمجاز پزشکی


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال 7 پرونده بهداشت و درمان و موسسه غیرمجاز پزشکی تشکیل شد، گفت: در این مدت تعطیلی موقت 20 واحد صنفی و بهداشتی قطعی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا مظفری عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به وظایف سازمان تعزیرات حکومتی اشاره کرد و اظهار داشت: تمام دستگاه های دخیل بر بازار، باید بازار را به لحاظ تهیه کالا، توزیع، تامین، مورد رصد قرار دهند و هر زمان که بر خلاف قانون عمل شود و در بخش های مختلف همچون بهداشت و درمان، قاچاق کالا و ارز موردی بود تخلفات احصا شود و در نهایت پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شود.

وی افزود: یکی از حوزه هایی که تعزیرات حکومتی صلاحیت رسیدگی به پرنده ها را دارد مربوط به بخش کالا و خدمات است اما باید گفت زمانی که کالا و خدمات عنوان می شود، تمام واحد های صنفی کوچک زیرپله ای تا شرکت های تولیدی خاص و عام را شامل می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: وظیفه مهم دیگر تعزیرات رسیدگی به پرونده های امور مربوط به بهداشت، دارو و درمان است که در این خصوص بیشتر پرونده های واصله توسط دانشگاه علوم پزشکی به صورت جزیی و با دقت مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت پرونده ها به تعزیرات برای رسیدگی و اعمال قانون ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 7 پرونده بهداشت و درمان و موسسه غیرمجاز پزشکی

رسیدگی به 7 پرونده بهداشت و درمان و موسسه غیرمجاز پزشکی