مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 19:272022-06-23اقتصادي

طرح سیمان سمنگان برای 2 هزار و 700 نفر اشتغال زایی می کند


ظرفیت پیش بینی شده برای طرح سیمان سمنگان، تولید روزانه 10 هزار تُن سیمان است و با بهره برداری از این طرح، برای 700 نفر به طور مستقیم و برای 2 هزار نفر به طور غیرمستقیم شغل ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی عصر امروز در سفر به شهرستان مانه و سملقان، از طرح ناتمام سیمان سمنگان دیدن و اظهار کرد: سیمان سمنگان با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در ساختمان، برای تکمیل به سرمایه گذاری 40 میلیون دلار منابع ارزی و هزار میلیارد تومان منابع ریالی نیاز دارد.

  وی گفت: ظرفیت پیش بینی شده برای طرح سیمان سمنگان، تولید روزانه 10 هزار تُن سیمان (در قالب سه مرحله سه هزار و 300 تنی) است و با بهره برداری از این طرح، برای  700 نفر به طور مستقیم و برای 2 هزار نفر به طور غیرمستقیم شغل ایجاد می شود.

  وزیر جهاد کشاورزی افزود: برای این پروژه، پروانه بهره برداری پنج معدن آهک و مارن و گاز طبیعی به میزان 20 هزار  متر مکعب در ساعت صادر شده است و آب مورد نیاز این طرح یک میلیون و 500 هزار لیتر در سال پیش بینی شده که از یک حلقه چاه با آبدهی پنج لیتر در ثانیه تامین می شود.

بازدید از کاشی سمنگان وزیر جهاد کشاورزی در  سفر به شهرستان مانه و سملقان همچنین از پروژه کاشی سمنگان در این شهرستان بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سیمان سمنگان برای 2 هزار و 700 نفر اشتغال زایی می کند

طرح سیمان سمنگان برای 2 هزار و 700 نفر اشتغال زایی می کند