مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 20:072022-06-23سياسي

چرا فیش حقوق مدیران دولتی در خرداد منتشر نشد؟


طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، دستگاه های مشمول ماده (29) از خرداد ماه امسال موظف به انتشار اطلاعات حقوق و دستمزد مقامات و مدیران بودند که هنوز این امر اجرایی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، طبق بخشنامه اجرایی انتشار عمومی فیش حقوقی مدیران، قرار بر این بود که از دهم خرداد انتشار عمومی اطلاعات پرداختی مدیران دستگاه های اجرایی آغاز شود و این در حالی است که بسیاری از این شرکت ها از انتشار این لیست و بارگزاری آن در سامانه برای دسترسی عموم خودداری کرده اند.

بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در راستای اجرای دستور رییس جمهور مبنی بر شفاف سازی اطلاعات پرداخت کارکنان دستگاه های اجرایی کشور نوزدهم اردیبهشت ماه صادر شده بود.

این بخشنامه برای اجرای اصل شفاف سازی (از اصول 12 گانه دولت مردمی) برای مقابله با فساد اداری و اقتصادی و همچنین ماده (29) قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر مشخص بودن میزان هر گونه ناخالص پرداختی ماهانه به مقامات، رؤسا و مدیران دستگاه ها صادر و در آن تأکید شده که از این پس، اطلاعات حقوق و مزایای این افراد باید بر اساس ضوابط مشخصی، به صورت عمومی منتشر شود و در دسترس عموم قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا فیش حقوق مدیران دولتی در خرداد منتشر نشد؟

چرا فیش حقوق مدیران دولتی در خرداد منتشر نشد؟